8 Şubat 2013

Didier Drogba Resmen Aslan

35 yaşndaki star Galatasaray'a resmen imza attı.Cape Town'da Galatasarayla 1.5 yıllık anlaşma imzaladı.



Avukatı aracılığıyla basına konuşan Drogba,''Çin harika bir ülkeydi.Buraya gelirken parayı önemsememiştim buradan giderken de para için gitmiyorum.Kariyerim için ayrılıyorum,beni seven herkesten anlayış bekliyorum.'' açıklamalarında bulundu.

Öte yandan Galatsaray Kulübünden yapılan açıklamada bugün akşam saatlerinde özel uçakla Drogba'nın Atatürk Havalimanı'na ineceği belirtildi.Çok sayıda taraftarın Drogba'yı karşılaması bekleniyor.


Süper star,Galatasaraydan 1.5 yıl için 6 milyon € garanti ücret olmak üzere 4 milyon € imza bedeli ve maç başına 15 bin € alacak.Sağlık kontrolünden geçirildikten sonra ,haftasonu oynanacak Galatsaray-Antalyaspor maçını izleyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder